Gå med i Vytal
Beskriv gärna kort vad det är för typ av verksamhet ni bedriver så gör vi vårt bästa för att snarast återkomma med hur ni kan dra nytta av Vytal.
Vanliga frågor från restauranger
De anslutna restaurangerna ansvarar att diska produkterna före användning. Bedömer du att en behållare från Vytal är trasig eller olämplig att servera i? I så fall uppmanar vi dig att kontakta oss på Vytal Sverige via partnerappen och rapportera defekta flergångsbehållare.
Vi vill inte att några av våra behållare går till vanlig återvinning, så vi ansvarar för att ordna med upphämtning av defekta Vytalprodukter hos våra partners.
Jajamen! Även om Vytal-apparna står tryggt på egna ben så kan Vytalintegrationer göras på flera olika nivåer, förutsatt att ni efterfrågar det. Full integration hade inneburit att era konsumenter kan göra Vytal-beställningar utan Vytal-appen, då trafiken istället går genom er egen app.
Vi på Vytal förespråkar ett neutraliserat och öppet system som flera restauranger tar del av eftersom det innebär den bästa användarupplevelsen för konsumenter som kan låna och återlämna Vytalprodukter på flera olika restauranger. Det är också tack vare den här principen som vi har vår fantastiska retursats där över 99 % av flergångsbehållarna faktiskt återlämnas av konsumenterna som lånat dom.
Däremot avvisar vi inte dig som vill utnyttja Vytalsystemet med en ”unik” flergångsbehållare. Vårt system och vår app kan hantera dessa, men det innebär också att konsumenterna bara kan lämna tillbaka flergångsbehållaren till dig (eller andra ställen) som tillhandahåller den. Är du fortfarande intresserad? Läs mer om våra white label-lösningar här.
Vi tillhandahåller marknadsföringsmaterial som en del av vårt startkit då du anslutit dig till Vytal!
Vi är redo för dig
Hör av dig för mer information om Vytal och vilka möjligheter som finns.